Πολιτική επιστροφών

Χρονικό περιθώριο επιστροφής προϊόντων

Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή παραλαβής λάθος προϊόντος το αίτημα επιστροφής πρέπει να καταχωρείται μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Μετά από το διάστημα αυτό η επιστροφή δε μπορεί να γίνει δεκτή.

Ελλατωματικά Προϊόντα

Προϊόντα που έχουν εμφανίσει κάποια βλάβη, μπορούν να επιστραφούν μέσα στο χρονικό διάστημα που ορίζεται από τη νόμιμη ή και την εμπορική εγγύηση τους. Θα βρεις περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις εγγυήσεις στην παράγραφο Ελαττωματικό προϊόν.

Παραστατικό αγοράς

Για να μπορέσεις να επιστρέψεις ένα ελαττωματικό προϊόν θα πρέπει να έχεις κρατήσει το παραστατικό αγοράς.

Αν έχεις παραλάβει τιμολόγιο, θα πρέπει να εκδώσεις δελτίο αποστολής και να το συμπεριλάβεις στη συσκευασία. Το κατάστημα θα σου αποστείλει το πιστωτικό τιμολόγιο αφού παραλάβει τα προϊόντα.